czwartek, 9 stycznia 2014

Kreacje studniówkowe

Witajcie kochani ;) 
Pomimo tego, że wiedziałam, że trochę czasu zajmie mi zrobienie tych zestawów, postanowiłam się jednak za to zabrać ;) Przygotowałam dla was 4 propozycje stylizacji studniówkowych, poniżej możecie zobaczyć krótkie jak i długie sukienki, każdą z tych rzeczy możecie znaleźć w sklepach, które są również umieszczone poniżej, niestety jak wiadomo ceny bywają zaskakująco wysokie, każdą z tych rzeczy czy dodatków można zastąpić tańszą, podobną wersją. 
Studniówka nadchodzi małymi kroczkami, moja odbędzie się 31 stycznia, a ja nadal nie mam nic dobrane do sukni, ani butów, ani torebki, a co dopiero tu mówić o dodatkach... Nie wiem czemu to wszystko robię na ostatnią chwilę, ale spędziłam już tyle czasu na przeszukiwaniu stron w celu odnalezienia tej jedynej, wyjątkowej sukni, że chyba póki co nie mam do tego energii, ale postanowiłam sobie, że w weekend się za to wezmę, trzymajcie kciuki abym znalazła odpowiednie elementy mojej kreacji, a ja będę trzymać kciuki za was. Pamiętajcie, że to nasza jedyna taka noc w życiu, a więc wyglądajcie pięknie i oczywiście zaskoczcie całą salę !
Buziaki ;*





Suknia - Jane Norman, Buty - answear.club, Torebka - amiche.pl, Naszyjnik - answear.club, Kolczyki - modern sliver

Sukienka - TFNC, Buty - answear.club, Kopertówka - Victoria Delef, Biżuteria - Kern


Sukienka - Little Mistress, Buty - Buffalo, Torebka - Zalando Collection, Kolczyki - Mostrami.pl, Bransoleta - Sweet Deluxe


Sukienka - AreYouFashion, Buty - Buffalo, Torebka - Victoria Delef, Bransoleta - OXXO, Pierścionek - Modern Silver, Kolczyki - Kern



10 komentarzy: