wtorek, 14 stycznia 2014

About me

No to w tym poście umieszczę kilka ciekawostek o mnie, ciekawych czy też mniej ciekawych ;)

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?

A więc już od długiego czasu, przeglądałam blogi innych dziewczyn oraz przeróżne strony z inspiracjami i ciągle w głowach miałam wizje jakby to było gdybym i ja miała bloga, ale ciągle coś mnie powstrzymywało.. Np. że nie dam rady, że się na tym nie znam no i oczywiście to, że blogosfera jest tak rozpowszechniona, szczególnie modowa, że gdzie ja mam się tam pchać wśród ekstra ubrane dziewczyny.. W końcu natrafiłam na bloga Jessici Mercedes, zajrzałam do jej najstarszych postów i stwierdziłam, że i ona nie miała doskonałych stylizacji na początku, że też zaczynała od zera, a osiągnęła tyle pomimo jej młodego wieku, bo przecież ma dopiero 20 lat, a już zaprojektowała genialne szpilki, jej bluza została wybrana do kolekcji river island, chodziła już po wybiegu itp itd. Bloga posiadam nie cały rok, a już jestem zadowolona z moich osiągnięć, pomimo tego, że znajdzie się grono osób, które ciągle podkładają mi kłody pod nogi, krytykują i doszukują się samych błędów, to na pewno mnie to nie zrazi, to jest moja pasja. Cenie sobie osoby, które przeglądają mojego bloga i potrafią zarówno pochwalić jak i konstruktywnie skrytykować, nie które moje ruchy, ja się dopiero uczę i mam nadzieję, że dzięki wam zdobędę doświadczenie w tym kierunku, bo gdyby nie moi czytelnicy mojego bloga by nie było i nie chodzi mi o ilość osób wchodzących tutaj, a o to jacy ludzie tu wchodzą ;) Dziękuje wam ;*

2. Ulubiona marka ubrań?

Zdecydowanie H&M, ale teraz szczerze lubuje się w sklepach internetowych, tam jest większy wybór ;)

3. Co masz w torebce?

Przede wszystkim jest to telefon ;) Jeśli mam rozpuszczone włosy zawsze mam szczotkę lub grzebień oraz gumkę do włosów w razie gdybym jednak chciała je związać. Gdy mam koka zawsze noszę wsuwki, portfel, klucze, lusterko, potrzebne mi kosmetyki typu korektor czy puder. Nie obejdzie się również bez tabletek przeciwbólowych. Noszę przy sobie perfumy oraz antyperspirant.

4. Kilka słów o tobie i twoich przyjaciółkach.

No więc tak .. Wszystkie moje przyjaciółki chodzą ze mną do klasy, oprócz dwóch ;) Jest nas 7: Ja, Pati, Sonia ( są również moim najbliższym kuzynostwem ), Monika, Patitka, Paula, Paulinka, dodatkowo przyjaźnie się również z Kasią, która robi mi zdjęcia na bloga ;) Z dziewczynami znam się już kupe czasu, z jednymi od malucha, a z drugimi jakieś 5, 6 lat ;) Przeżyłyśmy już mase wzlotów i upadków, ale pomimo to kochamy się i się wspieramy. Każda z nas jest inna: jedna żartowniś, druga uparciuch, trzecia zapominalska itd., ale jedno nas łączy: szczerość, uwierzcie chciałabym wam wiele o nich opowiedzieć, ale za dużo pisania, jeśli jesteście ciekawe konkretnych rzeczy to piszcie w komentarzach, na pewno odpowiem ;)














( Niestety blog zepsuł jakość zdjęć..)

5. Jak długo zajmuje ci przygotowanie jednego posta?

A to zależy, zazwyczaj trwa to przez cały dzień, ponieważ rozkładam sobie to na kilka etapów ;)
Na początek oczywiście przygotowuje sobie stylizacje, czasem nawet robię sobie 3 za jednym razem, na jeden zestaw zdjęć potrzebuje ok 20 min, także różnie to bywa, następnie po zgraniu ok. 500 zdjęć, wybieram te najlepsze, a potem poddaje je obróbce, która trwa najdłużej, czasem robie to koło 2 h, dlatego, że jakość czasami na prawdę bywa kiepska, szczególnie o takiej porze roku ;)
Na końcu umieszczam zdjęcia na blogu oraz piszę kilka słów do was.. Tak to właśnie wygląda, niby nic, a jednak zawsze trochę czasu mi na tym zleci ;)


To by było na tyle, mam nadzieję, że choć trochę zaspokoiłam waszą ciekawość, na temat kosmetyków zrobię osobny post ;)




23 komentarze:

  1. bardzo fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię Twojego bloga bo można tu znaleźć nie tylko świetne stylizacje ale również inne bardzo fajne posty jak np. ten pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny post kochana :)
    co do postów to prawda, bardzo długo zajmuje przygotowanie takiego posta, ale kurcze lubię to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z którą z przyjaciółek siedzisz w ławce

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za male stworki na zdjeciu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o to stare zdjęcie, to ja Pati i Sonia ;)

      Usuń
  6. super post
    i świetne fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega zdjęcia z dziewczynami ;-) czekam na posta o kosmetykach ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tylu przyjaciółek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, optymistyczne zdjęcia

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście cudowne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniałaś mi o mojej grupce dziewczyn, z którymi się trzymałam, ale większość z nich powyjeżdżała za granicę "za lepszym życiem";/ Teraz każda ma swoje życie i niestety ciężko jest utrzymywać regularny kontakt. Nie życzę Wam aby Was to spotkało, dlatego cieszcie się sobą dopóki możecie :)) :))
    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie moje dziewuchy też chcą powyjeżdżać ;< co ja bez nich zrobie ? no cieszę się póki mogę !

      Usuń
  12. świetne zdjęcia ! Z resztą nie ma co się dziwić piękni zawsze są piękni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdzie nie wyjeżdżam haha :D łii ♥

    OdpowiedzUsuń