środa, 1 czerwca 2016

Dress like this

Witam was ;)

Już trochę minęło od poprzedniego posta, więc moje dziewczyny zmotywowały mnie, żeby ruszyć dupkę po pracy i pofocić.
Jak to bywa nie obyło się bez marudzenia z mojej strony, ale jestem zadowolona z efektów!
W zestawie obcisła kiecka, luźna jeansowa koszula, którą dorwałam w zeszłym roku  + neonowe dodatki.

Zapraszam do obserwacji na INSTAGRAMIE oraz na snapchacie: @malanillo






























sukienka - YD
koszula - SH
buty - Fleq
okulary - @
kolczyki - H&M

35 komentarzy:

  1. Fuuuck. Hot Darka 😱

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z lepszych stylizacja na twoim blogu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow jestes swietna ! :* uwielbiam ogladam twoje snapy, blog tez swietny... Uwielbiam Cie oddalbym wszystko za noc z Toba :** pozdrawiam zakochany sąsiad :**

      Usuń
  3. Urocza sukienka, bardzo w moim guscie! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba i to wszystko co dziś na sobie masz, mogłabym śmiało założyć to samo. Świetne buty a sukienki tego typu i jeans kupuję od razu :) www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukienka, super wyglądasz! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypadkowo trafiłam na twojego bloga w sieci, szczerze powiedziawszy zakochałam się w twoim blogu, w twoich stylizacjach, masz śliczną buzię i figurę. Zdecydowanie będę zaglądała tu często ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej nawet nie wiesz jaki mam uśmiech na twarzy jak to czytam ;)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja, takie sukieneczki lubie najbardziej :D
    Sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę Ci powiedzieć, że w żqadnym wypadku masz nie wracać do innego koloru. Czarny i jeszcze raz czarny jest dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka :) Pasuje Ci :) I bardzo fajne zdjęcia :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz lepsze stylizacje Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna świetny ciuszki upolowany w SH:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Cie :* jestes mega seksi :* rob wiecej takoch sesji kochana :* a myslałas moze nad jakas batdziej goracej sesyjce ? Pozdrawiam i Uwielbiam Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Możesz opisać jak spedzasz typowy dzień i co np. robisz w weekendy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. A sukienka to must have - zawsze na czasie, więc dobrze mieć taką w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukienka, mam bardzo podobną :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia, świetny blog ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne okulary!!! :)


    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :* obserwuje i zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne okulary i koszula ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna koszula ! Lubię jeans :)

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. masz bardzo ładną opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń