sobota, 1 lutego 2014

Fur

W dzisiejszym poście zielona, prosta sukienka plus futrzany bezrękawnik i złoto-czarne dodatki. Po raz kolejny pogoda nie dopisała więc zdjęcia były robione w domu, trochę poszło po jakości, ale musicie mi to wybaczyć, mój facet się starał, ale aparat nie chciał z nim współpracować, ale oczywiście i tak jestem z niego dumna :*

Zapraszam na mojego FACEBOOKA kochani !






Bezrękawnik - TUTAJ
Sukienka - SHEINSIDE
Buty, zegarek - @
Bransoleta, Łańcuszek - granashop









32 komentarze:

  1. :))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! bardzo mi się podoba :)

    powiedz, jakie rajstopy masz na sobie? chodzi mi o grubość, bo nie wyglądają ani na 20 ani na 40 :P

    no i nie mogę się doczekać zdjęć ze studniówki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) to są 20 kochana ;) jak tylko dostane zdjęcia od razu wrzuce je na bloga ;)

      Usuń
    2. naprawdę? to powiedz mi jeszcze z jakiej firmy? bo jak ja kupuje 20 to wyglądają na bardzo cieniutkie, a potrzebuję właśnie takich jak Ty masz :)

      Usuń
    3. Kurde ja już nie wiem, kupowałam je jakiś czas temu ;/ One też są bardzo cieniutkie, może na zdjęciach wyglądają lekko inaczej..

      Usuń
  3. futerko świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobisz jakiś post z fotami ze studniówki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kamizelka i piękne buty ! Bardzo podoba mi się całość !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kamizelka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idzie do kolekcji moich ulubionych zestawów! Kapi spisał się na medal :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie! super wygląda ta sukienka z futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio dużo anonimów się tu udziela no no no

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej kochana <3 Mam pytanko - mogłabyś powiedzieć ile ważysz i mierzysz w obecnym czasie? :) Bardzo dziękuję za odpowiedź :-****

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie :)
    super futrzak, no i buty marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej cudowny futrzak! ;d Skradłabym! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny futrzak :)
    http://www.kristifashion.com/fur-coat/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne futerko, od dłuzszego czasu poluje na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love you black dress!!!
    Chic!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne buty i zegarek :D futerko też mega, ale buziala pokazuj też:D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kamizelka ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń