sobota, 16 kwietnia 2016

Pasiak

Cześć!

Myślałam, że się dziś nie wyrobie z postem, ale czasu starczyło mi na styk. Szczerze mówiąc dzisiejsza pogoda mnie dobiła. Robiłyśmy fotki w deszczu :( Myślałam, że oszaleje, bo wiadomo jak to jest z włosami jak ci pada cały czas na głowę, ale już trudno nic nie zrobię. Oby następnym razem było słoneczko!
Zestaw w czerni do tego pasiaczek z outletu plus przepiękne ala diorki.


















narzuta, koszulka - Outlet
legginsy - H&M
buty - Labotti
okulary - @
zegarek - Tally Weijl
naszyjnik - Moshino

28 komentarzy:

  1. Świetnie wszystko ze sobą połączyłaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wykorzystałaś tej narzutki Daria w którymś z wcześniejszych postów?,bo coś mi się tak kojarzy pomimo to naprawdę fajna stylówka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamta narzutka jest inna dłuższa i bodajże nie ma guzików ;) i nie była cieniowana ;)

      Usuń
  3. Super *-* te legginsy z H&M to ile kosztowały ? właśnie poluje na takie zwykłe ;/ a kiedyś tam kupowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem dokładnie ile one kosztowały, ale generalnie takie zwykłe to dostaniesz jakoś w przedziale 20-30 zł ;)

      Usuń
  4. Rewelacja! Świetna narzutka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo deszczu wyszłaś super :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz tatuaży i jakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na nadgarstkach mam Stay Strong, na jednym palcu mam krzyżyk na drugim koronę, na stopie serduszko i na karku datę ;)

      Usuń
    2. Super *-*

      Usuń
  7. Rewelacyjna stylizacja; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile dałaś za te okulary?

    OdpowiedzUsuń
  9. Narzuta i okulary są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zgrabna :) pozazdrościć :) ćwiczysz coś?

    OdpowiedzUsuń
  11. kto od Ciebie jest w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale figura, czad!;) okulary bardzo wpadły mi oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, figura idealna :) Super stylówka :)
    Piękne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. FANTASTYCZNIE! A w okularach się po prostu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń